ΕΚΠΟΙΖΩ Δικαιώματα καταναλωτών – Διαμονή κατά τη διάρκεια των διακοπών και "πράσινα" ξενοδοχεία

Τι πρέπει να γνωρίζουν οι ταξιδιώτες κατά τον προγραμματισμό και τη διαμονή τους σε κάποιο κατάλυμα υπενθυμίζει σε ανακοίνωση της η Ένωση Καταναλωτών Ποιότητα Ζωής. Αναλυτικά αναφέρει τα εξής:

Προϋποθέσεις

Το ξενοδοχείο ή τα ενοικιαζόμενα δωμάτια πρέπει:

Εάν δεν τηρηθούν τα συμφωνηθέντα ο ξενοδόχος οφείλει:

Κρατήσεις - Προκαταβολή

Όταν κάνετε μια κράτηση, το ξενοδοχείο δικαιούται να σας ζητήσει προκαταβολή έως το 25% του συνολικού κόστους της διαμονής σας. Το ποσό αυτό, δεν μπορεί να είναι μικρότερο από το κόστος διαμονής για μια ημέρα.

Ακύρωση

Εάν θέλετε να ακυρώσετε την κράτησή σας:

Σε περίπτωση που θέλετε να μείνετε λιγότερες ημέρες από τις ημέρες της αρχικής σας κράτησης, θα πρέπει να έχετε ενημερώσει τον ξενοδόχο τουλάχιστον 21 ημέρες πριν και δεν θα έχετε καμία επιβάρυνση.

Εάν δεν ενημερώσετε έγκαιρα (21 ημέρες πριν), ο ξενοδόχος δικαιούται να σας ζητήσει αποζημίωση έως το 50% της συμφωνίας.

Γνωρίζετε τι είναι οι "πράσινες" διακοπές; Μάθετε τα πλεονεκτήματα των "οικολογικών" ξενοδοχείων και βοηθήστε το περιβάλλον.

Όπως αναφέρει η ΕΚΠΟΙΖΩ, κάθε μέρα κερδίζει έδαφος η τάση των "πράσινων" ξενοδοχείων, καθώς έτσι ελαχιστοποιείται το περιβαλλοντικό αποτύπωμα των διακοπών μας, με αποτέλεσμα όλο και περισσότεροι ταξιδιώτες να αναζητούν φιλικά προς το περιβάλλον καταλύματα διακοπών. Με αυτό τον τρόπο οι καταναλωτές ικανοποιούν την περιβαλλοντική τους ευαισθησία, αλλά και οι ξενοδόχοι βελτιώνουν τις παροχές τους συμβάλλοντας στην μείωση των επιπτώσεων της τουριστικής βιομηχανίας στο περιβάλλον μέσω:

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ