Εθνική Τράπεζα Ψηφιακή εποχή - Ανακοίνωση νέων υπηρεσιών

Φωτογραφία: ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ - ΚΤΙΡΙΟ

Μια σειρά από νέες ανταγωνιστικές υπηρεσίες, οι οποίες καλύπτουν σύγχρονες ανάγκες των πελατών, αξιοποιώντας την ψηφιακή τεχνολογία, ανακοίνωσε σήμερα η Εθνική Τράπεζα, σε εκδήλωση που πραγματοποίησε. Μεταξύ άλλων, ανακοίνωσε την υπηρεσία του Digital Customer Onboarding: τη δυνατότητα δηλαδή σε φυσικά πρόσωπα, να γίνουν πελάτες της τράπεζας από το κινητό τους, χωρίς να απαιτείται επίσκεψη στο κατάστημα. Η Εθνική είναι η πρώτη τράπεζα που εισάγει την υπηρεσία αυτή στην εγχώρια αγορά.

Οι νέες υπηρεσίες που επιταχύνουν το πέρασμα της Εθνικής Τράπεζας στη νέα ψηφιακή εποχή, διευκολύνουν τον πελάτη σε οποιοδήποτε σημείο και εάν βρίσκεται, εξοικονομούν χρόνο, παρέχουν ασφάλεια και αναβαθμίζουν όλο το φάσμα των τραπεζικών συναλλαγών. Συγκεκριμένα:

Η Εθνική Τράπεζα δίνει πλέον τη δυνατότητα σε φυσικά πρόσωπα να γίνουν πελάτες της Τράπεζας από το κινητό τους, χωρίς να απαιτείται επίσκεψη στο κατάστημα. Μέσω της εφαρμογής NBG Mobile Banking, μπορούν να αποκτήσουν τη «βασική σχέση πελάτη» με την Τράπεζα, δηλαδή: να ανοίξουν λογαριασμό ταμιευτηρίου, να εκδώσουν χρεωστική κάρτα ΕΤΕ (Debit VISA ή Debit MasterCard) και να αποκτήσουν κωδικούς πρόσβασης στο i-bank Internet & Mobile Banking. Η διαδικασία διενεργείται εξολοκλήρου μέσω smartphone, με απλά βήματα, και ολοκληρώνεται με επιβεβαίωση της ταυτότητας του χρήστη μέσω live agent και με ψηφιακή υπογραφή των συμβάσεων. Η υπηρεσία απευθύνεται σε Έλληνες κατοίκους, άνω των 18 ετών, οι οποίοι διαθέτουν Ελληνικό ΑΔΤ ή διαβατήριο σε ισχύ και είναι υπόχρεοι φορολογικά στην Ελλάδα.

Τα βασικά πλεονεκτήματα για τον πελάτη είναι μεταξύ άλλων η ευκολία, ευελιξία, εξοικονόμηση χρόνου και κόπου, καθώς και η πληρότητά της, καθώς δεν περιλαμβάνει περιορισμούς, δεν είναι ένα «soft registration» του πελάτη που θα χρειαστεί να αναβαθμίσει αργότερα μέσω καταστήματος. Ο πελάτης απολαμβάνει τα ίδια ακριβώς προνόμια και υπηρεσίες που θα του παρέχονταν αν πήγαινε σε ένα κατάστημα.

Π. Μυλωνάς: Είμαστε εδώ για να δείξουμε πώς αλλάζουμε την Εθνική Τράπεζα

Στην παρουσίαση της νέας καινοτόμου υπηρεσίας Digital Customer Onboarding και των νέων γενικότερα υπηρεσιών που προσφέρει η Εθνική στους πελάτες αξιοποιώντας την ψηφιακή τεχνολογία, ο διευθύνων σύμβουλος της Εθνικής Τράπεζας, Παύλος Μυλωνάς, τόνισε μεταξύ άλλων, ότι «σήμερα είμαστε εδώ για να δείξουμε πώς αλλάζουμε την Εθνική Τράπεζα. Ανακοινώνουμε μια νέα, καινοτόμο ψηφιακή υπηρεσία, που πρώτη η Εθνική εισάγει στην ελληνική αγορά. Ταυτόχρονα όμως θέλουμε να μοιραστούμε με όλους το όραμα της Τράπεζάς μας, σχετικά με την ψηφιακή εξέλιξη και το μετασχηματισμό μας στη σύγχρονη Εθνική Τράπεζα του μέλλοντος. Να παρουσιάσουμε το συνολικό χαρτοφυλάκιο των νέων ψηφιακών υπηρεσιών μας».

«Αξιοποιώντας, όλο και περισσότερο, τα εργαλεία που μας προσφέρει η τεχνολογία θέλουμε η Τράπεζα να περάσει γρήγορα στην εποχή της ψηφιακής οικονομίας. Να εξελιχθεί σε μια Τράπεζα που βελτιώνει την καθημερινότητα του πολίτη, προσφέροντάς του ταυτόχρονα την ασφάλεια και σταθερότητα που απαιτείται σε όλο το φάσμα των τραπεζικών προϊόντων. Όλοι μας στην Εθνική εργαζόμαστε εντατικά και συστηματικά για τη νέα ψηφιακή εποχή και θεωρούμε το στόχο αυτό βασικό παράγοντα του συνολικού μετασχηματισμού μας. Αναπτύσσουμε και εμπλουτίζουμε το digital offering της Εθνικής Τράπεζας με υπηρεσίες και εργαλεία που προσφέρουν ευελιξία, ευκολία χρήσης, εξοικονόμηση χρόνου. Για κάθε πελάτη μας, ιδιώτη ή επιχείρηση. Όπου κι αν βρίσκεται. Για κάθε τραπεζική ανάγκη. Όποια και αν είναι», πρόσθεσε.

«Η Εθνική Τράπεζα παραδοσιακά επενδύει σε μακροχρόνιες σχέσεις εμπιστοσύνης και προσωπικής επαφής με τους πελάτες της. Σήμερα προσθέτουμε στο μείγμα ευελιξία, καινοτομία, δυνατές ψηφιακές υπηρεσίες και εφαρμογές ώστε να μπορέσουμε να ανταποκριθούμε ακόμα πιο δυναμικά στο μέλλον της τραπεζικής στην Ελλάδα και να διαμορφώσουμε το μέλλον της Εθνικής με μεγάλη επιτυχία», τόνισε ο κ. Μυλωνάς.

Στη συνέχεια, η γενική διευθύντρια Λιανικής Τραπεζικής της Εθνικής, Χριστίνα Θεοφιλίδη, υπογράμμισε κατά την παρουσίαση ότι ο ψηφιακός μετασχηματισμός και η παροχή υπηρεσιών μέσα από ψηφιακές τεχνολογίες αποτελούν μονόδρομο αν θέλουμε να είμαστε ανταγωνιστικοί, ανταποδοτικοί και να απαντάμε άμεσα και με σύγχρονο τρόπο στις ανάγκες των πελατών μας.

Νέο Πρόγραμμα Internship "i-work@nbg"

Ο Στράτος Μολυβιάτης, NBG Group CIO, ανακοίνωσε μια νέα σημαντική πρωτοβουλία της Τράπεζας, το πρόγραμμα Internship "i-work@nbg", που απευθύνεται σε ταλαντούχους προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς φοιτητές της Πληροφορικής. Η Εθνική προσκαλεί νέους και νέες, με ειδίκευση στον τομέα της Πληροφορικής, να συμμετάσχουν και έτσι να γίνουν μέρος στον ψηφιακό μετασχηματισμό του Ομίλου της Τράπεζας. Το πρόγραμμα θα προσφέρει στους συμμετέχοντες τη δυνατότητα να αποκτήσουν, μέσω έμμισθης πρακτικής άσκησης, τεχνογνωσία και επαγγελματική εμπειρία σε νέες τεχνολογίες, υποστηρίζοντας την ένταξή τους στην αγορά εργασίας.

Η συστηματική αξιοποίηση νέων τεχνολογιών αποτελεί για την Εθνική Τράπεζα απόλυτη προτεραιότητα και η απασχόληση 20 «digital i-workers» ενισχύει τη δέσμευσή της για την ψηφιακή εξέλιξη.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ