Nrg Μέτρα ελάφρυνσης των καταναλωτών ηλεκτρικής ενέργειας

Μέτρα ελάφρυνσης των καταναλωτών ανακοίνωσε η nrg για τον Απρίλιο. Συγκεκριμένα: η εταιρεία προχωρά σε:

Παράλληλα η εταιρεία είναι έτοιμη να υποστηρίξει τους καταναλωτές της με απομακρυσμένη επικοινωνία και πρότυπη εξυπηρέτηση.

Η nrg λειτουργεί πλήρως και 100% απομακρυσμένα, ενώ το σύνολο των υπηρεσιών της βρίσκονται στη διάθεση των πελατών της με τους ακόλουθους τρόπους:

  1. Τηλεφωνικό κέντρο nrg 18101 (ή εναλλακτικά στο ‪2111032132‬), 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα.
  2. Εφαρμογή mynrg.gr για την πλήρη διαχείριση της παροχής σας από υπολογιστή ή κινητό τηλέφωνο.
  3. Το website www.nrg.gr, με διάφορους τρόπους επικοινωνίας (όπως click to call, live chat, φόρμα επικοινωνίας και online δυνατότητα πληρωμής) και ωράριο Δευτέρα - Παρασκευή, 09:00 - 19:00.
  4. Μέσω e-mail στο cs@nrgprovider.com. 
  5. Μέσω των επίσημων σελίδων της nrg στα Social Media www.facebook.com/nrgprovider και www.instagram.com/nrg.gr/.  

Τέλος, η εταιρεία, προσφέρει πολλαπλούς τρόπους για απομακρυσμένη τακτοποίηση του λογαριασμού:

  1. ΝΕΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑ Πληρωμής μέσω τηλεφώνου.
    Με χρέωση πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας οποιασδήποτε τράπεζας, τηλεφωνικά στο 18101 ή στο ‪2111032132‬
  2. Μέσω της εφαρμογής mynrg.
  3. Μέσω του website www.nrg.gr.
  4. Μέσω web banking ή / και phone banking της τράπεζας με την οποία συνεργάζεται ο πελάτης.
  5. Με χρήση πιστωτικής και χρεωστικής κάρτας οποιασδήποτε τράπεζας, μέσω της πλατφόρμας Livepay της τράπεζας Eurobank.
  6. Μέσω ενεργοποίησης πάγιας εντολής στην τράπεζα.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ