Έντεκα πρακτικές ενίσχυσης των ελληνικών αγροτικών προϊόντων στο γερμανικό ράφι

Οι έντεκα πρακτικές ενίσχυσης των ελληνικών αγροτικών προϊόντων στο γερμανικό ράφι αναδείχθηκαν στο πλαίσιο του 7ου Ελληνογερμανικού e-Φόρουμ Τροφίμων με τίτλο «Η πανδημική κρίση ευκαιρία αύξησης των ελληνικών εξαγωγών φρούτων στη Γερμανία».

Όπως επισημάνθηκε από τους ομιλητές ο αγροτικός τομέας έχει ανάγκη από νέες επενδύσεις στο πεδίο της τυποποίησης και της συσκευασίας, ενώ καλείται να εμπλουτίσει τα προϊόντα που καλλιεργούνται στην ελληνική γη, να αποκτήσει στενότερη παρακολούθηση του διεθνούς ανταγωνισμού και να αξιοποιήσει ουσιαστικότερα τις νέες τεχνολογίες και αποδοτικότερα την πολιτική Co-branding, μεταξύ εθνικού και εταιρικού σήματος.

Ειδικότερα, τα βασικότερα συμπεράσματα της χθεσινής πρώτης ημέρας του 7ου Ελληνογερμανικού e-Φόρουμ Τροφίμων, που τελεί υπό την αιγίδα των υπουργείων Εξωτερικών και Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων και υποστηρίζεται από το γραφείο Οικονομικών και Εμπορικών Υποθέσεων του γενικού προξενείου της Ελλάδας στο Μόναχο και το Δίκτυο Ελλήνων Επιχειρηματιών και Στελεχών Επιχειρήσεων της Βαυαρίας (HNBEB), όπως τα ανέφερε ο διευθυντής του Ελληνογερμανικού Επιμελητηρίου, Δρ. Αθανάσιος Κελέμης είναι τα εξής:

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ