ΕΟΤ Ιταλίας Ψηφιακές δράσεις προβολής του ελληνικού τουρισμού στην ιταλική αγορά

Φωτογραφία: ΑΠΕ-ΜΠΕ/ΜΠΟΥΓΙΩΤΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ

Πρωτότυπες ψηφιακές δράσεις για την προβολή και προώθηση του εμπλουτισμένου ελληνικού τουριστικού προϊόντος στην ιταλική αγορά, υλοποιεί μέσα στον Δεκέμβριο η Υπηρεσία ΕΟΤ Ιταλίας.

Οι δράσεις αυτές εντάσσονται στο πλαίσιο της στρατηγικής του Οργανισμού για την ενίσχυση της εικόνας της Ελλάδας στις διεθνείς αγορές εν όψει της τουριστικής περιόδου του 2021 και παράλληλα αποσκοπούν στην περαιτέρω ενδυνάμωση των σχέσεων της συγκεκριμένης Υπηρεσίας με σημαντικούς παράγοντες της τοπικής τουριστικής αγοράς. Ειδικότερα διοργανώνονται τα εξής:

Η προϊσταμένη της υπηρεσίας ΕΟΤ Ιταλίας, Κυριακή Μπουλασίδου, θα παρουσιάσει την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη ως ιδεώδεις προορισμούς για δημιουργία ελκυστικών city break πακέτων και προσφορών, με έμφαση στις εκδρομές που μπορούν να πραγματοποιηθούν σε περιοχές γύρω από τις δύο αυτές πόλεις, ενώ θα αναλύσει και τις επιλογές που προσφέρει η χώρα ως τουριστικός προορισμός καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου.

Από την πλευρά τους, οι συμμετέχοντες στη συζήτηση θα περιγράψουν τη διαδικασία δημιουργίας τουριστικών πακέτων που ανταποκρίνονται στα ειδικά ενδιαφέροντα (γαστρονομία, πολιτισμός κ.λπ.) διαφορετικών κατηγοριών ταξιδιωτών (οικογένειες, ζευγάρια, ταξιδιώτες LGΒΤ κ.λπ).

Ακόμα, σε ειδικό «χώρο» της πλατφόρμας (networking lounge) θα πραγματοποιηθούν B2B συναντήσεις με Ιταλούς επαγγελματίες του τουρισμού, στη διάρκεια των οποίων εκπρόσωποι της Υπηρεσίας ΕΟΤ Ιταλίας θα παρουσιάσουν τις εναλλακτικές μορφές τουρισμού που αναπτύσσονται στην Ελλάδα, αλλά και τα μέτρα που λαμβάνει η χώρα για την ολοκληρωμένη υγειονομική ασφάλεια των επισκεπτών της.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ