Θετικές στο να αυξήσουν την επενδυτική τους δράση στην Ελλάδα 6 στις 10 γερμανικές εταιρείες

Το 2022 προδιαγράφεται, επενδυτικά, ως μια ακόμη παραγωγική χρονιά, με τις γερμανικές επιχειρήσεις να ενισχύουν την κεφαλαιακή τους παρουσία στην Ελλάδα, αλλά και τις θέσεις εργασίας που υποστηρίζουν.

Αυτό προκύπτει από τα συμπεράσματα του Φθινοπωρινού AHK World Business Outlook που διενήργησε, τον Νοέμβριο, η Κεντρική Ένωση Εμπορικών και Βιομηχανικών Επιμελητηρίων Γερμανίας (DIHK), με το Ελληνογερμανικό Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο να συνδράμει στην έρευνα συγκεντρώνοντας σχετικό υλικό από την Ελλάδα.

Όπως σημειώνεται σε ανακοίνωση του Επιμελητηρίου, «θετικές στο να αυξήσουν την επενδυτική τους δράση στην Ελλάδα εμφανίζονται οι 6 στις 10 γερμανικές εταιρείες με παρουσία στη χώρα, τονίζοντας ότι κυρίαρχο στοιχείο για την επιλογή προμηθευτών αποτελεί η αξιοπιστία τους.

Σε ό,τι αφορά στην Ελλάδα, οι 7 στις 10 εταιρείες γερμανικών συμφερόντων με παρουσία στη χώρα αισιοδοξούν για την πορεία των οικονομικών μεγεθών τους, οι 5 στις 10 προτίθενται να προβούν σε προσλήψεις νέων συνεργατών, ενώ οι περισσότερες εξ αυτών ανησυχούν για τις τιμές των εμπορευμάτων, το κόστος ενέργειας και την εξέλιξη της ζήτησης.

Αναλυτικότερα, τα βασικότερα συμπεράσματα της έρευνας έχουν ως εξής:

Ο γενικός διευθυντής και μέλος του Δ.Σ. του Ελληνογερμανικού Επιμελητηρίου, Δρ. Αθανάσιος Κελέμης, σχολιάζοντας τα συμπεράσματα της έρευνας δήλωσε:

«Το 2022 προδιαγράφεται, επενδυτικά, ως μια ακόμη παραγωγική χρονιά, με τις γερμανικές επιχειρήσεις να ενισχύουν την κεφαλαιακή τους παρουσία στην Ελλάδα, αλλά και τις θέσεις εργασίας που υποστηρίζουν. Η σταδιακή επιστροφή της αγοράς στην “κανονικότητα” δημιουργεί συνθήκες βελτίωσης των προσδοκιών, που ήδη καταγράφονται συνολικά στην έρευνα του DIHK, αλλά και ειδικότερα στην Ελλάδα, η οποία διατηρεί την “ψήφο εμπιστοσύνης” των Γερμανών επενδυτών»

«Aπό τα στοιχεία της έρευνας καθίσταται ξεκάθαρο πως κατά το 2022 θα πρωταγωνιστήσουν όσες εταιρείες επενδύουν συστηματικά στην αξιοπιστία τους και στην ποιότητα των προϊόντων τους, έχοντας παράλληλα διαμορφώσει την καλύτερη δυνατή σχέση τιμής προς την ποιότητα», επισήμανε ο κ. Κελέμης.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ