ΕΟΤ Παρέμβαση Γκερέκου στο επετειακό 50o «FVW Travel Talk Workshop» στην Κέρκυρα

Φωτογραφία: ΑΠΕ-ΜΠΕ/ΜΠΟΥΓΙΩΤΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ

Το στίγμα της γερμανικής αγοράς για την εφετινή τουριστική περίοδο δόθηκε στο πλαίσιο του επετειακού 50o «FVW Travel Talk Workshop» που έλαβε χώρα από 8 έως 12 Μαΐου στην Κέρκυρα.

Το «FVW workshop» αφορά τη γερμανική αγορά και είναι γνωστό για τη δυναμική και τα αποτελέσματά του στον προορισμό από τις προηγούμενες επιτυχημένες διοργανώσεις στη χώρα μας, αναφέρει στην ανακοίνωση του ο ΕΟΤ.

Την έναρξη του Workshop πραγματοποίησε η πρόεδρος του ΕΟΤ Άντζελα Γκερέκου, η οποία καλωσόρισε τους περίπου 40 φιλοξενούμενους στο νησί των Φαιάκων.

Στην ομιλία της εστίασε στο ανθρωποκεντρικό μήνυμα της διαφημιστικής καμπάνιας «All want is Greece», το οποίο διατηρείται και το 2022, εμπλουτισμένο συναισθηματικά, παροτρύνοντας τον επισκέπτη να επισκεφτεί τη χώρα και να συμμετέχει ενεργά επιλέγοντας όποια από τις πολλές δυνατότητες βιωματικών μορφών τουρισμού προσφέρει η χώρα καθ΄όλη τη διάρκεια του έτους. Στο ίδιο πνεύμα της προβολής της χώρας του «ευ ζήν», ακολούθησε η παρουσίαση του έργου του ΕΟΤ σε επίπεδο στρατηγικής και μάρκετιγκ για το 2022, από την αναπληρώτρια προϊσταμένη της υπηρεσίας ΕΟΤ Γερμανίας, κα Αρετή Πρίνου.

Στο πλαίσιο των εργασιών του Workshop οι φιλοξενούμενοι είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για την πολυτάραχη ιστορία του νησιού, τη διαμόρφωση της παλαιάς πόλης της Κέρκυρας με το κάστρο, την κεντρική πλατεία Σπιανάδα και το Λιστόν, να ξεναγηθούν στην εκκλησία του πολιούχου της πόλης, Άγιο Σπυρίδωνα, στο Μουσείo Μουσικής «Νικόλαος Χαλικιόπουλος-Μάντζαρος» της Φιλαρμονικής Εταιρείας Κερκύρας, στο Μουσείο Ασιατικής Τέχνης καθώς και σε σημεία ενδιαφέροντος στο νησί, όπως το παραδοσιακό χωριό Χλωμός, στις μοναδικές παραλίες της Παλαιοκαστρίτσας, ενώ παράλληλα πραγματοποιήθηκαν και επισκέψεις σε ξενοδοχειακές μονάδες, ώστε να γνωρίσουν οι συμμετέχοντες το προσφερόμενο ποιοτικό ξενοδοχειακό προϊόν του νησιού, εντός και εκτός πόλης.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ