Τροπολογία Επέκταση της προσαυξημένης έκπτωσης διαφημιστικής δαπάνης και για το 2023

Φωτογραφία: ΑΠΕ-ΜΠΕ/Παντελής Σαίτας

Με τροπολογία που κατατέθηκε στο σχέδιο νόμου "Ενίσχυση δημοσιότητας και διαφάνειας στον έντυπο και ηλεκτρονικό Τύπο - Σύσταση ηλεκτρονικών μητρώων έντυπου και ηλεκτρονικού Τύπου και λοιπές ρυθμίσεις αρμοδιότητας της Γενικής Γραμματείας Επικοινωνίας και Ενημέρωσης" ρυθμίζονται θέματα που αφορούν τη Γενική Γραμματεία Επικοινωνίας και Ενημέρωσης

Με το άρθρο 2 της τροπολογίας επεκτείνεται και στο φορολογικό έτος 2023 η προσαυξημένη έκπτωση διαφημιστικών δαπανών των επιχειρήσεων που προβλέπεται στο άρθρο 22Γ του Κώδικα Φορολογίας Εισοδήματος, λόγω των συνθηκών που έχει δημιουργήσει η συνεχιζόμενη πανδημία του κορωvοϊού COVID-19 και οι λοιπές οικονομικές επιπτώσεις διεθνών εξελίξεων.

Με το άρθρο 3 της τροπολογίας επεκτείνεται μέχρι τις 31.12.2023, η αναστολή της επιβολής του ειδικού φόρου τηλεοπτικών διαφημίσεων, που είχε χορηγηθεί μέχρι τις 31.12.2022 με την παρ. 2 του άρθρου 50 του ν. 4779/2021, στους παρόχους περιεχομένου περιφερειακής εμβέλειας επίγειας ψηφιακής τηλεόρασης.

Παρατίθεται ακολούθως η τροπολογία στο σύνολό της: