ΕΣΠ Την αγορά του Πειραιά επιλέγουν, κυρίως, κάτοικοι της πόλης και όμορων δήμων

Φωτογραφία: EPA/GEORGE CHRISTAKIS

Η αγορά του Πειραιά προτιμάται κυρίως από κατοίκους της πόλης και όμορων δήμων, οι οποίοι λόγω εγγύτητας επιλέγουν να κάνουν τις αγορές τους στα τοπικά καταστήματα, αποφεύγοντας τη μετακίνηση με οποιοδήποτε μεταφορικό μέσο.

Η έντονη κυκλοφορία και η έλλειψη χώρων στάθμευσης αποτελούν το κύριο μειονέκτημα και η αύξηση των τιμών ο κύριος λόγος αλλαγής των καταναλωτικών συνηθειών και περιορισμού των αγορών.

Αυτά προκύπτουν από την δεύτερη έρευνα που ανέθεσε ο Εμπορικός Σύλλογος Πειραιώς στο Κέντρο Στήριξης και Επιχειρηματικότητας του Δήμου Πειραιά, για την αποτύπωση του προφίλ των διερχόμενων καταναλωτών στο Δήμο Πειραιά.

Κυριότερα πλεονεκτήματα αναδείχθηκαν η ποικιλία προϊόντων στο σύνολο της αγοράς, η υψηλή ποιότητα προϊόντων και υπηρεσιών, ο συνδυασμός αγορών με ψυχαγωγία (εστίαση, διασκέδαση) και οι ιδιαίτερα ανταγωνιστικές τιμές.

Αναλυτικότερα, σύμφωνα με τα αποτελέσματα που προέκυψαν μέσα από την επεξεργασία στοιχείων, που αφορούν σε δημογραφικά χαρακτηριστικά (φύλο, ηλικιακή κατηγορία, κ.α.), συνήθειες, προτιμήσεις και παράγοντες που επηρεάζουν τις καταναλωτικές συνήθειες:

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ